Hatalmas tőkeemelés volt Csányi Sándor boros cégénél
Nem tudni, ki jegyezte az új részvényeket.
Nem tudni, ki jegyezte az új részvényeket.
Újabb négy magyar élelmiszer-ipari cég jelenhet meg a kínai piacon, köztük a Tibi csokit gyártó Bonbonetti és Csányi Sándor pincészete is – közölte a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) csütörtökön.
Megduplázta kínai exportját a Csányi Pincészet. A kínai piacon érezhetően megnőtt az igény a minőségi, nemzetközi borok iránt. Az idei évben százmilliós kivitelre számít a borászat.
A 20 legnagyobb árbevételű magyar borászati vállalatból 13 nem rendelkezik saját szőlőterülettel. Saját ültetvény hiányában pedig nehéz prémium minőséget előállítani, de az ábra azt mutatja, hogy erre sokan nem is nagyon törekszenek.
Új részvények kibocsátásával 140 millió forinttal 1,88 milliárd forintra emelte tőkéjét a Csányi Pincészet Zrt. – mondta el a Világgazdaság csütörtöki számában Éder Tamás, a cég egyik tulajdonosa, a Bonafarm Zrt. igazgatója.